Hmm....

Spelar Nintendo 8b med Helen, såå roligt :D

Blivit arg på min a-kassa idag, så jag fick prata med en chef och det lönar sig att bli lite arg ibland :)

Hmm.. jaha,vad ska man skriva mer då??
Händer inte så mycket ju. Eller, jo det gör det väl, men inte sånt jag vill dela med mig av här.
Fortfarande arbetslös och det finns inga jobb, så till våren blir det att flytta. Men jag har inte riktigt bestämt mig vart, nått förslag nån?

kan säga att mycket är komplicerat just nu... förstår mig verkligen inte på vissa människor. Dom ska sköta sitt o låta mig sköta mitt.. ifred!! Men det är det inte alla som "håller med om".


Slut på fantasi, så jag tror jag ska lägga mig o fortsätta på min väldigt spännande bok :)

God Natt Alla!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0